Wie kan mij de handleiding/gebruiksaanwijzing van de Samsung Classic Collection M6149 geven?

Ik zoek de handleiding/gebruiksaanwijzing van de magnetron Samsung Classic Collection M6149. Ik kan hem niet vinden. Wie kan hem mij geven/mailen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Er zijn er wel te vinden op het internet, maar in het Engels en dan nog om voor te betalen (zie links). Misschien dat een winkel die o.a. magnetrons verkoopt hieraan kan komen. Vragen staat tenslotte altijd vrij.

Succes,
11 jaar geleden
In bijlage de link naar een Engelse versie voor $ 7,99 en de 2e link idem voor $ 4,99