Hoe moet ik een 2-persoons electrische deken, Inventum typenr. HN5211L weer zó opvouwen dat hij weer goed in de verpakking past?

Ik heb een verkeerde deken gekocht. Nu weet ik niet meer hoe hij opgevouwen in de doos zat...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je begint aan het voeten eind en vouwt 2 links en 1x in het midden. Dan vouw je door naar de rechter uiteinde van links af. Da neem je het middelpunt aan de boven zijde en vouw je die naar het midden zodat je de draad van de thermostaat aan de bovenkant vrij hebt liggen. Dan heb je een dubbel v vorm liggen. De punten van de lange zeiden vouw je naar elkaar toe en legt de stekker in het midden weg. Zo zie je alleen de thermostaat nog liggen. Dit vouw je vervolgens nog 2x zodat je een klein pakketje overhoud ter grote van de verpakking. Daar moet hij dus weer in passen. Even rond leggen en je schuift hem er zo in. Easy.