Hoe wordt 2de mediabox UPC naar boven aangesloten? Er is n.l. geen mogelijkheid voor kabels door de muur naar boven toe. uur naar boven toe.

T.V. van UPC

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

er zal een kabel naar boven aangelegd moeten worden.
eventueel kan je de tweede box beneden zetten en iets met een draadloze videoverbinding proberen, maar bereid je in dat geval voor op een teleurstelling.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zal toch een draad naar boven moeten. Ik heb mijn kabel via de buizen van de verwarming door het plafond laten lopen; Anders toch een gaatje prikken door het plafond.