Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke alternatieven voor warm douchewater zijn er als je niet een grote boiler wilt en geen gasaansluiting hebt?

Ik heb een vakantiehuis in Duitsland met een grote elektrische boiler in de badkamer voor de warmwatervoorziening. Nu zag ik bij een buurman een klein kastje in de douche (formaat schoenendoos) wat volgens hem fantastisch werkt. Omdat ik vergeten ben te vragen hoe zo'n ding heet, pas in maart weer in dat huis ben en er wel een wil aanschaffen, vraag ik me af waar ik naar moet zoeken.

Alvast dank!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bedoel je een electrische doorstromer?

http://www.stiebel-eltron.nl/warm-water/producten/doorstromers/volledig-elektronisch-geregelde-doorstromers/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zo'n klein kastje is te vergelijken met een geiser, maar dan op elektriciteit.
Het heet een doorstroom warmwatertoestel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
Dank je koosknip. Door Jelle wist ik al hoe het heet, door jouw link zie ik zelfs verschillende modellen. Dank en natuurlijk een +
Een warmwatercollector op het dak is óók een optie! Warmwater wordt gegenereerd door zon/licht en opgeslagen in een vat waarin een electrisch element is geplaast voor eventuele aanvulling!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding