Wie kent het kleine gratis fotoprogrammatje dat als logo een papegaai heeft ?

Ik ben het helaas kwijtgeraakt en het was nog wel zó handig om rode ogen te verwijderen,vlekjes weg te halen,bij te snijden etc. Ik wil het heel graag terug !

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's
1K
capthavoc
13 jaar geleden
als je het echt niet meer weet te vinden probeer eens picasa
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank , ja Picasa ken ik , maar dat is alweer een stuk ingewikkelder.

Antwoorden (5)

Dat is polyview.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan het zijn dat het bij je HP printer zat ?
Ik had ooit een kleurenlaser van HP en daar zat nogal wat software bij , ook voor foto's.
Zij willen natuurlijk dat je zoveel mogelijk foto's print.
Ik weet bijna zeker dat daar het logo ook een papegaai was.
De printer en de software heb ik niet meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wellicht Parrot software. Dit wordt nog wel eens bij apparatuur meegeleverd, fotocamera bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien deze

Gallery Mage

http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Graphic/Digital-Photo-Tools/Gallery-Mage.shtml
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HP had inderdaad zelf een mooi rode ogen verwijder programma. Dat was ik zelf ook kwijt. Werk nu al een tijd met Irfanview dat bijna net zo goed is en wel gratis.