Hoe gaat mijn lens weer in?

Ik heb net mijn camera van de tv laten vallen, toen ik hem op zelfontspanner had gezet. Dit is ongeveer 1,5 meter hoog. Hij heeft de foto gemaakt voor hij een klap maakte en de batterij eruit viel. Ik heb de batterij er terug in gedaan, maar de lens bleef uitsteken. Toen ik de camera aanzette hij zei: 'lens fout, herstart de camera'. Na herstarten bleef de lens nogsteeds uit, hij gaat niet meer in. Dit herhaalde zich vijf keer en nu ben ik echt ten einde raad. Ik heb nogmaals de batterij eruit gehaald. Mijn moeder komt over twee uur thuis en ik heb echt geen idee hoe ik dit kan oplossen. Help..?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Geen paniek. Niemand is voor een gevallen camera vermoord.
Het lijkt erop alsof hij stuk is en dus gerepareerd moet worden. Vertel dit ook gewoon tegen je moeder. En dat je een leuke foto van jezelf wilde maken.

Als die foto erg prive was, kan je misschien die geheugenkaart in de computer wissen of die foto eraf halen. Tegen je moeder zeg je dat hij al was gevallen en dus geen foto kon maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als inboedel niet werkt kun je je WA nog checken, en als je een nieuwe voor d'r koopt kun je misschien de oude houden?? =D
(ervanuitgaandedatjeernowelfotosmeekanmaken?? xD)