Welke foto/videocamera is geschikt voor mij?

Ik wil graag veel foto's en videotjes maken. Onder andere om de video's op YouTube te zetten. Weet iemand een goed merk en/of video/fotocamera?

Toegevoegd na 6 minuten:
P.S. Ik wil het ook nog bewerken en het moet natuurlijk goede kwalitieit zijn. Ik heb rond de 100 euro. Mag meer zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (2)

Voor die prijs zit je op het absolute benedenprijsklasse. Dus elke camera met al jouw functies zal voldoen.

Ga naar de winkel en laat je eens voorlichten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ik jou was zou ik nog even iets verder sparen of wat geld van iemand lenen, want als je een degelijke camera wil hebben die goede foto's kan maken én goede filmpjes voor youtube dan raad ik deze aan:

http://www.digicamshop.nl/product/92254/sony-cybershot-dsc-w380-black.html

deze gebruik ik zelf ook, en de filmpjes zijn zelfs na de youtube conversie nog goede HD kwaliteit 720p.