Hoeveel geld vragen voor een tweedehands camera zonder pc-kabeltje?

Ik wil een tweedehands camera (1 jaar oud, weinig gebruikt) op internet zetten, maar ik heb geen flauw idee hoeveel ik daarvoor moet vragen. De aankoopprijs was 120 euro, maar ik ben helaas het kabeltje waarmee je de foto's op de computer kan laden kwijt. Op zich zou dit niet zoveel uit moeten maken, want met een USB Card Reader of de ingebouwde gleuf in de computer kan je de foto's meestal wel normaal laden. De camera is 6.0 megapixel en heeft 3x optische zoom. Hoeveel geld kan ik maximaal voor deze camera vragen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (3)

Gewoon op marktplaats zetten en de biedingen afwachten.
Als je er een prijs bij zet,zou ik gaan voor 30 a 40 euro.
Maar je moet een liefhebber hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je op marktplaats kijkt,zul je merken dat 35 a 40 euro een redelijke vraagprijs is. Wellicht zelfs iets te hoog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had nog 50 euro gevangen op internet. Het kabeltje is niet erg. Laat ze maar bieden op marktplaats.