Waar kan ik een green screen kopen?

Ik kan geen webshop vinden waar ik een green screen kan kopen. Wel eentje in NL graag.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Op internet zijn vele manieren te vinden hoe je zelf een green screen kunt maken, zie bijvoorbeeld http://webtv.zebra404.com/2008/12/19/een-green-screen-voor-dertig-euro/. Je kunt een complete installatie bestellen, maar daar worden flinke prijzen voor gevraagd. Bijvoorbeeld bij http://www.rittz.com/nl/chromakey/33-green-screen-355-x-3000-cm.html voor 259 euro.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Mijn zoon heeft een appeltjes groen doek (green screen) ,gewoon gekocht in een stoffen winkel.voor nog geen 5 euro.
dus misschien is er bij jou wel een uitgebreide stoffenzaak of kijk eens op de markt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
noukijk, wij deden dan gewoon de kast opzij, want de muur is blauw geverfd en dan heb je de blue sdcreen en die werkt gewoon hetzelfde maar dan blauw en niet groen. Maar misschien kan dat met de groene verf ook wel.