mijn camera (kodak playsport) kan geen foto's uploaden

ik kan geen foto's meer uploaden naar mijn computer
mijn camera; kodak playsport, Zx3
als ik probeer om ze te uploaden, verwijst mijn computer mij naar de D-schijf, waar die wil dat ik foto's plaats.
ik kan ook geen nieuwe foto's maken.
De batterij is helemaal opgeladen.
Ik kan ook geen foto's bekijken
naast dat pictogram met batterij staat zo'n driehoekje met een uitroepteken
Mijn kaart is bijna vol of beschadigd, volgens internet, maar die kaart is er nooit uitgehaald, en nog lang niet vol

hoop dat iemand een oplossing heeft

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (2)

Heb je op de helppagina's van Kodak gekeken?
http://wwwnl.kodak.com/global/nl/service/repair/troubleshooting/troubleshooting.jhtml?pq-path=6198
Heb je de meest recente Easyshare software (8.0 of hoger)? Zo nee, dan kun je die hier downloaden: http://support.en.kodak.com/app/answers/list/p/4,52/c/890
Via die pagina kun je ook live chatten met een helpdeskmedewerker, dus als het niet lukt, kunnen ze je daar verder helpen.
Bellen en mailen kan ook: http://www.kodak.com/eknec/PageQuerier.jhtml?pq-path=687&pq-locale=nl_NL

Hopelijk is het snel opgelost!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt de geheugenkaart er ook uithalen en deze in een kaartlezer op de computer aansluiten. Misschien gaat het zo beter.

Zelf sluit ik nooit een camera aan op de computer, ik gebruik altijd de kaart in een kaartlezer. Misschien heeft de computer zelf al een kaartlezer voor diverse geheugenkaarten. En anders kan je voor € 10 er wel eentje halen. Dan zit je ook niet vast aan speciale software voor de camera.

Wat je ook nog eventueel kunt proberen is om de USB aansluiting in een andere poort op de computer te doen. Misschien zal het dan gaan werken. Ook kan je nog een andere computer proberen, als je die natuurlijk hebt.