Eff een vraagje. Ik wil zsm een spiegelreflexcamera. Welke zal ik kiezen, Sony A230 , Sony A330 , Canon 1000d ? #durftevragen

Ik wil niet meer dan 450€ uitgegeven en het liefst zo min mogelijk maar wel goede kwaliteit

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Ga maar voor de canon. Het merk lijkt me prima en gaat al lang mee in de markt. Dus kan je er goede accessoires voor krijgen.

Vergeet niet dat die accessoires ook geld kosten. Dus extra accu, een tas, geheugenkaart, lensfilter (voor bescherming).
Dit zijn altijd de kosten die vervelend zijn omdat ze vergeten worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke. Ja hebje gelijk in. Wat kost ongeveer een accu?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De extra accu kost rond de 40 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ah oke, dat valt opzich wel mee.

Andere antwoorden (5)

Ik heb zelf de Sony A230, niet kopen. Sony is nieuw in de spiegelreflexcamera wereld. Ik zou voor de Canon gaan, geen ervaring mee. De Sony is in ieder geval echt te basis om mooie foto's mee te maken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor n normale prijs kun je het beste naar de Mediamarkt gaan. Enne,kzou de canon nemen als ik jou was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mee eens plus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt,
ik zal inderdaad naar MediaMarkt gaan, maar echt goedkoop zijn ze niet.
Om echt een definitieve keuze te maken, uiteraard wel, maar bestel hem denk ik via webshop met waarborg.
Met jouw budget zou ik zeer zeker gaan voor de Canon EOD 1000 D. Zelf heb ik een 500D, maar Canon heeft zo veel mogelijkheden en daarnaast garantie. Is net zoiets al kiezen tussen een Fiat 500 en een VW Passat. Een wereld van verschil dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom wil je perse een spiegelreflex? Kijk eens naar de specifiteiten van de Canon G11, ik heb mij recent één aangeschaft en ben er zeer tevreden over. Als je goed zoekt kan je hem vinden voor minden dan 450 €.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt,
Maar aangezien die toch wéér duurder is, valt het wat mij betreft af, misschien wil ik in de toekomst ook lenzen erop zetten, dus die G11 is niet helemaal wat ik zoek.
gr
ik hoop dat je hier wat aan hebt, hier staat het cijfer wat consumenten de camera geven en de goedkoopste koopprijs+de website

Toegevoegd na 46 seconden:
http://www.vergelijk.nl/digitale_camera/canon/eos_1000d_eos_kiss_f/

sorry, vergeet ik de website erbij te zetten ;)