Welke goedkope beveiligingscamera heeft ongelimiteerde cloudopslag?

Ik wil een camera die onafgebroken opneemt, dus niet enkel als er beweging is. Hij dient voor buiten. En ik heb dus ook ongelimiteerde cloudopslag nodig.

2 jaar geleden
in: Camera's
1.5K

Antwoorden (1)

Daar kan ik heel kort op antwoorden, geen één. En zeker geen goedkope camera oplossing die zoiets kan bieden, hosting van traffic en huren van rackruimte kost gewoon geld, dus waar zit dan het verdienmodel? De enige oplossing om ongelimiteerd(*) op te nemen is een NAS aan te schaffen en daarop opnemen, 8TB opslag geeft je geen ongelimiteerde retentie, maar een aantal weken tot maanden moet je wel kunnen opnemen.
(*) Als je een script zou runnen die aan housekeeping doet, dus met een bepaalde interval een x aantal files verwijdert als er een x aantal files bijgekomen zijn als je de opslagcapaciteit bereikt.