Is het mogelijk om een camera op een surfboard te monteren?

En er dan natuurlijk voor zorgen dat de kwaliteit van de foto's hoog is (professionele platen). De camera moet droog blijven.
Zou je dat met een onderwatercamera doen? Zover ik weet zijn er plastic behuizingen voor de camera. Ik heb foto's gezien van golven op zee die heel dichtbij op een surfboard zijn genomen. Het moet dus mogelijk zijn...

Toegevoegd na 18 minuten:
http://www.clarklittlephotography.com/news.php#videos
Zie de link

Toegevoegd na 19 minuten:
inmiddeles gevonden dus..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Je geeft zelf het antwoord al: "Ja dat is mogelijk".

In de laatste editie van Salt Magazine stonden enkele fenomenale foto's gemaakt door de fotograaf Clark Little, die foto's maakt vanaf zijn surfplank.

Google eens op afbeeldingen van Clark Little en geniet van de fantastische foto's.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja dat kan.

Je hebt inderdaad onderwater cases. Hiermee kan je een normale camera beschermen. Echte onderwater camera's zou ik niet zo snel gebruiken omdat je dan qua breking gekke effecten zou kunnen krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet geen foto's maken, maar HD-video!
Met de HD Surf Hero!