ik kan een sony alpha 350 spiegelreflex goedkoop overnemen. is dit een goede camera? ik ben een beginner.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (1)

Voor een beginner is dit een prima camera. Elke spiegelreflexcamera is een prima camera voor een beginner.

Het is zeker geen weggegooid geld, in je kunt er goed mee kijken of je verder nog gaan in de fotografie. Bovendien kun je de camera altijd weer verkopen als het niets voor je blijkt te zijn.