Sd-kaart wipt uit de camera als ik hem er in doe, wat moet ik doen?

Ik heb vandaag de Nikkei extreme x6 action camera gekocht met een sd kaart erbij maar als ik die in de camera wil doen dan wipt hij er weer een klein beetje uit en dan leest de camera de sd-kaart dus niet!
Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Camera's
2.7K

Het beste antwoord

Als ze weer terug naar boven komt, betekent dat dat ze niet verankerd is.
Waarschijnlijk moet je ze wat dieper indrukken om ze vast te zetten.
Ook kan het zijn dat je ze er verkeerd om in hebt,maar meestal past het dan niet.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
bedankt iedereen, het is gelukt

Andere antwoorden (1)

Kijk met een lampje in de sleuf van de camera of er vuil of een restant van een SD kaart is achter gebleven, soms breekt er een klein stukje van de kaart af en komt in het mechaniek, maar stof of vuil kan ook.

Toegevoegd na 2 minuten:
Maar ik zie dat het een nieuwe camera is, ga dan even naar de winkel terug.