Bestaan er ook digitale wegwerp onderwater camera's?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Camera's
1.7K
jodyenboyke
8 jaar geleden
Zoals de antwoorden al aangeven, bestaan er geen digitale wegwerpcamera's. Ik heb al enkele jaren een Lenco onderwatercamera, eenvoudig maar goed, onder en boven water. Te koop vanaf 49,95. Heerlijk tijdens het snorkelen, gewoon blijven fotograferen en later de mislukte foto's verwijderen. Ik maak tijdens een weekje snorkelen meer als 1000 foto''s waar uiteindelijk een kleine 200 foto's het bewaren waard zijn :)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Precies zoals Jodyenboyke ook al zeggen. Je hebt al voor rond de 50 euro een digitale camera met onderwaterbehuizing. Vaak zijn deze goed voor 8MP, dus meer dan voldoende. Je hebt wel van die wegwerpdingen, maar die zijn niet digitaal en gaan nog op een ouderwets fotorolletje, zodat je maar 24 of 36 opnamen kunt maken. Vaak vragen ze voor dit soort goedkope dingetjes ook nog eens 35 euro. Lijkt me een simpele beslissing.
dudemeister
8 jaar geleden
op snorkeltripje in Miami kon ik wegwerpcamera kopen bij de balie die het tripje aanbood. Dus ze zijn er wel degelijk maar misschien niet in Nederland

Antwoorden (2)

Nu zijn er tegenwoordig ook waterdichte digitale camera’s voor een zeer redelijke prijs te koop. Als u op het punt staat om op vakantie te gaan en de aanschaf van een (digitale) onderwatercamera overweegt, dan hopen we dat deze site nuttig was :
http://onderwaterwegwerpcamera.nl/
8 jaar geleden
Nee, die bestaan niet.
Je hebt óf een digitale onderwatercamera (met een schermpje, externe opslag e.d.), óf een wegwerponderwatercamera (met een rolletje erin).