Welke camera is handig voor filmen?

Ik wil graag een camera of kets aanschaffen voor de tractorpulling. Ik heb namelijk de afgelopen 3 jaar alles opgenomen met mijn telefoon en heb vaak genoeg niet kunnen filmen aangezien mijn telefoon vol zat.

Ik wil graag dat er een statief onder kan (tegen schokkerig beeld)

Ook moet het OK zijn om in het donker mee te filmen (sommige wedstrijden zijn in het donker)

Aangezien deze trekkers vaak ook snel gaan is het handig dat hij snel focust.

(Als het onduidelijk is hoe snel het gaat is hier een video)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Camera's
1.7K

Antwoorden (1)

Goed. Ik weet niet wat je budget is maar gebaseerd op je eisen: veel geheugen, statiefaansluiting, filmen en het donker en snel focussen kom ik op de OLYMPUS TOUGH TG-TRACKER GROEN uit.

Dit is een actioncam waar een micro-sd in kan van max 128 GB, met een statiefaansluiting (voor bijv. een tripod), een ingebouwde lamp voor filmen in het donker en tevens beeldstabilisatie voor een vloeiend eindresultaat. De camera heeft een beeldhoek van 204 graden voor overzichtsopnames.