Hoe krijg ik mijn foto's 90 graden gedraaid?

Ik heb foto's gemaakt met mijn iPhone 6, telefoon gewoon recht gehouden, nadat ik ze op mijn laptop gekoppeld heb en geopend met Windows Photo Viewer, staan ze op hun zij. Nu staan er onder van die rotatie pijltjes, maar die staan uitgeschakeld... Hoe schakel ik deze in, of hoe roteer ik alle foto's tegelijk?

9 jaar geleden
in: Camera's
1.4K
Cryofiel
9 jaar geleden
Ik ken de iPhone niet - maar wat bedoel je met 'gekoppeld'? Misschien had je je foto's naar je laptop moeten kopiëren, in plaats van alleen maar een koppeling te maken met de foto's op je iPhone.
Alex1995
9 jaar geleden
Ken je geen iPhone? Iphone -> kabeltje -> laptop -> openen
Cryofiel
9 jaar geleden
Nee, ik heb nooit een iPhone gehad. Altijd Android. Heb je al geprobeerd de foto's naar je laptop te *kopiëren*, in plaats van ze direct (nou ja, via het kabeltje) vanaf je iPhone te openen? Goede kans dat die "draai-pijltjes" dan opeens wel werken.

Antwoorden (2)

Kopieer de foto naar de laptop.
Download, installeer en gebruik IrfanView.
Hiermee zijn allerlei mogelijkheden om foto's te bewerken.
9 jaar geleden
Hallo,

Als u in windows verkenner zit en ziet de foto daar staan klik met de rechter muisknop op uw afbeelding. Er zal een optiemenu komen waardoor U uw foto kan draaien.

Succes

Rick Grendel