wat is de beste spiegelreflexcamera met de hoogste kwaliteit filmen rond 600,-?

En lens? ROND 600 EURO

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's
paulus811
9 jaar geleden
Moet het echt spiegelreflex zijn? Ik heb pas een Sony RX100M3 compactcamera gekocht en die kan filmen in 4K kwaliteit. Met de beelstabilisatie, Zeiss lens en grote sensor maak je films in een bijzonder hoge kwaliteit. Dat geldt ook voor de foto's trouwens. Als je geen enorme zoom nodig hebt is dit de ideale camera met semi professionele resultaten.En hij is makkelijk mee te nemen, ook niet onbelangrijk.

Het beste antwoord

Canon eos 60 d sws kan je voor onder 600 euro kopen. Denk er wel aan om een goed objectief erbij te kopen dat er voor zorgt hoe het licht op de sensor wordt overgebracht wat uiteindelijk gewoon weg het beeldkwaliteit bepaald.

je zou is rond moeten kijken op hen site;

http://www.canon.nl/For_Home/Product_Finder/Cameras/Digital_SLR/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord, heb zelf inmiddels gekozen voor de lumix g6

Andere antwoorden (1)

Ik had indertijd een Nikon D90, nu een Nikon D7100 en met beide maak je prima filmpjes, maar je moet een ding niet vergeten een spiegelreflex is om te fotograferen en niet om te filmen, als je dus echt kwalitatief goede filmpjes wilt moet je een filmcamera kopen.

De Nikon D90 kan je alleen nog 2e hands krijgen zie oa Marktplaats
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Afhankelijk van het objectief en sensor van je spiegelreflex kan je veel beter filmen dan andere camera's in haar prijs klassen