naar waar mozet ik kijken als ik een flitser koop voor mijn canon 600d?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als we weten wat je wilt fotograferen (macro, portret, kerken...) , wat je budget is en wat je precies wilt weten is deze vraag beter te beantwoorden.

Antwoorden (2)

Afhankelijk of je de functies gaat gebruiken:
- Richtgetal
- Volledige camera ondersteuning zoals TTL
- Master/slave functie
- Handmatige instellingen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vergelijk, lettend op het vorige antwoord, de verschillende merken. en let daarbij ook op de tijd die nodig is om de flitser weer op te laden naar een maximale flits. Let ook op een zwenkbare reflector (kop) voor indirect flitsen. Kijk of je eentje met accu of batterijen wilt. Bij regelmatig gebruik is een accu aan te bevelen. Let tenslotte op het gewicht en of de flits op of naast jouw toestel gemonteerd wordt. Persoonlijk vind ik ernaast, op een grip, handig.
Succes