Hoe kun je een barst in de camera van mijn Samsung Galaxy S5 oplossen?

Hallo,

Sinds gisteren zit er een barstje in de camera van mijn Samsung Galaxy S5. Ik ben hier helemaal kapot van en ik wil dit graag laten repareren. Hij maakt nog wel gewoon foto's, alleen het ziet er zo onverzorgd uit met een barst in je camera. Het gaat om de 16mp (Megapixel) originele camera aan de achterkant. Zoals gezegd, kan hij nog wel foto's maken, dus wou ik weten of het ook mogelijk is om alleen het kleine glas voor de camera te vervangen en waar ik dat het beste en het goedkoopste kan laten doen.

Kunnen jullie, Goeievraag leden, mij zo snel mogelijk een oplossing bieden voor mijn probleem?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's
2.3K

Antwoorden (2)

Ik heb veel goede ervaringen met Phoneworld, ik zal even een berichtje sturen als ik jou was. Als het alleen het glas is, zou het vast niet veel geld kosten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat je het beste even langs een telefoonwinkel gaan, om advies te vragen, of te kijken wat zij voor je kunnen doen.