In wat voor een tas kan ik mijn Canon Eos d700 kwijt met een lens van 18-200 mm? Compact mogelijk

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's
1.3K

Antwoorden (2)

In een fototas.
Die heb je in allerlei maten en uitvoeringen.
Heel uitgebreide rugtassen met veel vakken of heel
compacte schoudertassen.
Een goede fototas heeft een beschermlaag aan de binnenkant, is
waterdicht, verstelbare draagriemen, makkelijke toegankelijke opening,
en verstelbare vakken.

De mogelijkheden zijn heel groot en de keuze is aan jouw eigen voorkeur.

http://www.cameraland.nl/cameratassen-koffers/producten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik gebruik een snuittas van lowepro. Ik heb daarin een Canon EOS450D met 18-200.
Lowepro heeft deze tassne in verschillende formaten. De link is maar een voorbeeld. Je kan het beste met je toestel in de winkel ff passen.