Hoe verwijder ik vanaf mijn pc foto's op mijn (digitale) camera?

Ik heb de videocamera Sony HDR-PJ220, en ik wil vanaf mijn pc de afbeeldingen en videobestanden die op deze camera staan verwijderen, maar ik mag niet direct de bestaan in de prullenbak van mijn pc gooien, hoe doe ik dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De beelden staan op het opslagmedium, wat in de camera zit (memorystick of -card). Die kun je gewoon rechtstreeks deleten, indien gewenst. Je PC-prullenbak heeft hierin geen enkele functie.

Het beste antwoord

Als de camera op je PC is aangesloten ziet de PC jouw camera als extra verwisselbare schijf. Klik op het bestand dat je wil deleten en druk dan op Shift Delete. Het bestand in dit geval een foto of film is dan voorgoed weg en komt niet in de prullenbak.