Hoe kan ik een foto maken?

Hoe maak ik een foto? Heb ik een camera nodig?

Toegevoegd na 3 uur:
Om misverstanden te voorkomen: dit is een serieuze vraag.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Camera's
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is dit een serieuze vraag? aangezien je al eerder vroeg hoe je foto's op de computer zet neem ik aan dat je al foto's hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt met je regenjas een foto maken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is een serieuze vraag. Ik weet niet hoe ik een foto kan maken omdat ik daar gewoon geen ervaring mee heb. Ben dus op zoek naar hulp. Ik wil de foto's maken voor marktplaats, vandaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@syls vind je dat prettig of zo om dat woord te herhalen? Jij bent ook een grappenmaker. Een rare.

Antwoorden (9)

met je webcam kun je een foto maken of met een telefoon met camera of met een fotocamera
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je.
Met een scanner kan je ook een foto maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, je kunt zelfs met een bierblikje foto's maken.

Kijk hier maar eens:

http://www.pinholephotography.org/Solargraph%20instructions.htm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Leuk! Wel lang een belichtingstijd van een half jaar, heel moeilijk om zo lang niet te bewegen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoeft niet, paar minuten kan ook. hangt af van het effect dat je zoekt. http://www.bloggen.be/pinhole/
http://www.robslooten.nl/pinhole.html
voor 4 euro kan je een wegwerpcamera kopen.
dan kan je even oefenen hoe het moet
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan ik de foto dan ook op Marktplaats zetten?
rebecca
14 jaar geleden
dan zou je de foto moeten laten ontwikkelen. daarna kan je hem inscannen op de pc,
maar een digitale foto is dan handiger
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt!
Lees dit boek; Digitale fotografie voor Dummies. Zeer handig! Hij is te bestellen op bol.com voor €32,95.
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/digitale-fotografie-voor-dummies/1001004002722996/index.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja je hebt een camera nodig. Koop die maar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met je hoofd boven het kopieerapparaat!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, je hebt geen camera nodig.
D.w.z. niet eentje die je in de winkel koopt.

Op deze foto zie je mijn eigen zelfgemaakte cameradoosje.