Wat is het verschil tussen gopro hero 3+ black edition, black edition motor en black edition adventure?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's
1.3K

Antwoorden (2)

de plus is sowieso al een stukje beter de andere zijn meer gemaakt specifiek voor dat soort onderwerp
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het enige verschil tussen deze producten is de afbeelding op de verpakking, de camera en accessoires zijn bij deze twee edities identiek. Officieel bestaat de motorsports edition niet meer, en eigenlijk ook de Adventure edition niet meer. Dit kun je ook zien op de website van GoPro zelf, daar bieden ze alleen de Black Edition Music en de Black Edition Surf aan.

Je hebt ook nog een GoPro Hero 3+ Black edition Surf, daarbij zitten mounts voor het bevestigen van je GoPro op je surfboard.

Toch worden er op internet nog GoPro Adventure en GoPro Motorsports aangeboden, maar nogmaals, het enige verschil is het plaatje op de verpakking.

Ik hoop dat dit je vraag heeft beantwoord.

Voor meer informatie en tips & tricks voor GoPro's kun je naar www.GetGoPro.nl gaan.

Toegevoegd na 1 minuut:
* ik ging er van uit dat je het verschil tussen de Hero 3+ black editions wilde weten. Mocht je het verschil willen weten tussen de Hero3 Black of de hero 3+ black: De Hero 3+ black edition heeft o.a. een langere batterijduur en betere beeldkwaliteit.