Wat is de Canon speedlite 420 EX flitser nog waard?

Ik wil deze tweedehands kopen alleen de persoon vraagt er een hoger bedrag voor dan ik in gedachten had. Wat is de Canon speedlite 420 EX flitser tweedehands nog waard?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Beste Louissa,

Ik heb even gekeken op Marktplaats om te kijken naar de gemiddelde prijs en ik schat de prijs op de 80 / 90 euro... Het hangt er natuurlijk vanaf in welke staat de flitser is, maar een nieuwe kost zo rond de 225 euro en 80 / 90 euro is volgens mij een goede prijs,