Hoe kan ik een foto uitzoomen en dus verkleind opslaan via android?

Kan ik de foto uitzoomen via een app en die dan verkleind opslaan? Zodat ik de foto geheel kan instellen als whats app profiel foto. Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's
62K

Het beste antwoord

Ik gebruik altijd de app 'PhotoGrid'. Werkt heel handig!

Soort stappenplan:
1: download de app en ga er naartoe
2: klik op 'singleHD'
3: kies een foto, tik die aan en klik op 'next'
4: dan komt er automatisch een rand om je foto die het vierkant maakt waardoor het als what's app profielfoto past!

Superhandig, ik zou het zeker proberen :)
Ik heb nog een foto toegevoegd zodat je ziet wat ik bedoel met 'rand' haha.

Succes <3

Toegevoegd na 1 minuut:
De randen zijn wit trouwens dus je kan ze niet zien maar de foto is nu in zijn geheel VIERKANT! :D

Toegevoegd na 1 uur:
De app heeft trouwens ook filters, stickers en nog veel meer leuke dingen om je foto's aan te passen :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik wil je super bedanken :-)) toppie!! ❤
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
No problem! :)

Andere antwoorden (1)

Ik gebruik Squaredroid. Dan hoef je helemaal geen stappen uit te voeren. Gewoon de foto uploaden en dan wordt het automatisch met randen voor je gemaakt. Handig voor instagram!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
super bedankt ik ga deze ook installeren! :D