Hoe kabel (van videocamera) vast bevestigen aan riem?

Binnenkort ga ik iets filmen waarbij mijn video camera vast zit aan +- 30 meter kabel.

Nu de vraag, hoe kan ik deze kabel aan mijn (koppel) riem bevestigen dat hij tussen mijn riem en kabel niet meer verschuift en ik daar een "vast" stukje heb?

Ik heb eventueel een paar karabijn haken aan mijn koppelriem, maar zou niet weten hoe ik het daar mee doe, weet wel dat het door middel van een knoop/steek wel zou moeten kunnen.

Heeft iemand advies?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (2)

Kan goedkoper, je gaat naar de Zeeman en koopt klittenband. Als je een stukje "+" en "-" kant afknipt en aanelkaar maakt kan je dat zo aan je koppel bevestigen. Gaat je iets van een euro kosten!

Toegevoegd na 6 minuten:
Tiewraps (Palestijnenhandboeien) werken ook!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
leg je kabel in een lus ,vervolgens haal je de lus door de karabiener, vervolgens klik je de karabiener om de kabel ,klaar nu heb je een verbinding die je verder niets kost ,telkens weer te gebruiken is en snel los en vast te maken is op elke plaats van de kabel

Toegevoegd na 1 minuut:
De karabiener aan het lange stuk van de kabel maken dan heb je een soort van knoop