Waarschijnlijk niet tenzij u een backup heeft of de foto ook ergens anders heeft opgeslagen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat kan meestal wel. Probeer het eens met undelete maar er zijn veel programma's voor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Afhankelijk van het merk geheugenkaartje kun je kijken of de fabrikant een "recovery" programma aanbied. Hiermee kun je veelal foto's terughalen -voorwaarde is dat de kaart niet geformatteerd moet zijn-

Er zijn ook algemene programma's. Veel ervaring heb ik er niet mee. De enige die ik wel eens geprobeerd hebt en werkte is PC Inspector. Bijv. te downloaden via onderstaande site. Hiermee kun je ook gegevens van bijv. USB-stick terughalen.