Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe grote geheugenkaart kan er maximaal in het fototoestel: Samsung es65?

Ik vraag me af hoe grote geheugenkaart de samsung es65 maximaal aan kan.
Ik wil er 1 van 16GB kopen, maar misschien doe ik straks een miskoop.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
628
Pieter2011
12 jaar geleden
Je zou best eens gelijk kunnen hebben. Op de website staat:
Extern geheugen: SD-kaart (tot 2 GB gegarandeerd), MMC Plus (tot 1 GB gegarandeerd), SDHC (tot 8 GB gegarandeerd).
Geen idee wat "gegarandeerd" hier inhoudt...
http://www.samsung.com/nl/consumer/photography/compact/point-shoot/EC-ES65ZZBPBE1/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=specification

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Een kaartje van 16GB is nutteloos.
Want daarop kunnen zoveel foto's op dat je ze nooit meer wilt gaan uitzoeken om bijvoorbeeld een mooi fotoboek samen te stellen.
Zo een kaartje is alleen nuttig om alleen en uitsluitend vanaf je toestel de foto's te gaan bekijken en te laten zien.

Bedenk maar of je uit 8000+ foto's de tijd wil nemen om hier een volledige werkweek aan wilt besteden om het uit te zoeken. Dan kan je beter elke dag de gemaakte foto's (van die dag) overzetten en alvast een voorselectie maken. En als je niet zoveel fotografeert, van een week of in mijn geval per projectsessie.

Voor alle andere gevallen zou ik gewoon een 4GB of eventueel 8GB kaart gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil er een film mee maken hoor! Met 2GB heb je 20min film. Dus ik wil 16GB dat ik een stukje langer kan filmen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding