wat is een goede huisbewakingscamera?

Ik zag in de kruitvatfolder een bewakingscamera van 59 voor 39 euro.

Als ik op vakantie ben wil ik graag een bewakingscamera. Ik wil het al sinds de toenmalige huismeester mijn huis is binnengegaan met de moedersleutel om de werkers in de gelegenheid te stellen een spionnetje in mijn deur te maken. (Iedereen kreeg zo'n ding in de deur) Ik was toen op vakantie, maar hij had moeten wachten tot ik terug was. Ik wist nergens van.

Hij had dat nooit mogen doen. Nu woont ie een paar huizen verderop en is geen huismeester meer in deze flat. Ook zegt de nieuwe huismeester dat de moedersleutel nu niet meer gebruikt kan worden, omdat ze ons de keuze hebben gegeven een kluisje aan de muur te laten bevestigen, waarin je je sleutel kan bewaren. Ik heb nu zo'n kluisje met pincode. daarna zou de moedersleutel vernietigd worden

Toch heb ik er sinds die tijd een akelig gevoel over en wil toch een camera in mijn kleine appartementje voor als ik op vakantie ben. Stel dat die vorige huismeester nog een reservesleutel heeft. Ik blijf er een rot gevoel over hebben. Vandaar die camera.

Die camera (kruitvatfolder) gaat via je internetverbinding. Maar ik vraag me af of je wel wat hebt voor die prijs en of dat wel werkt.

vr gr Gonna

Toegevoegd na 15 uur:
Even een aanvulling. Ik zoek een camera, die alleen opneemt als er beweging is en die ik als ik thuiskom van vakantie kan bezien op? Laptop? Of op het cameraatje zelf?
Niet uren kijken dus.

10 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan goeie huis bewakingscamera's vinden bij : http://www.bewakingscamerastore.nl/huis-i-1.html het is daar wel iets duurder maar dan heb je ook een goede camera. Succes! Bronnen:
- Beawakingscamera store
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk ook eens op de site van Conrad, goede camera's voor redelijke prijzen:
http://www.conrad.nl/ce/nl/overview/0804160/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze camera kan opnemen alleen bij beweging maar zoals ik schreef moet er opslag medium zijn waar dit kan weg zetten.

Het beste antwoord

Hangt er vanaf wat je wil,

Deze camera kan gegevns opslaan op ecterne hardisk, maar dit houdt over het algemeen in dat je dan ook 24 per dag een pc moet hebben aan staan. dit hoef geen probleem te zijn als toch een netwerk hardeschijf hebt die heel dag aan staat.

Als je alleen via telefoon wilt kijken lijk hij me goed genoeg deze camera.

Toegevoegd na 3 uur:
Je kan ook je video's laten mailen.

Als niet te veel video's verwacht kan je dit ook doen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gonna
10 jaar geleden
Als ik het goed begrijp kan ik die van kruitvat kopen en als ik dan mijn laptop de hele vakantie aan laat staan kan ik als ik thuis kom enkel eventuele bewegingen bekijken? Ik vraag het nog even voor de zekerheid, omdat ik totaal niet thuis ben in deze materie. Dat merk je wel he? Gonna
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja correct. Maar ik zie ook dat je bewegingen naar je zelf kan laten mailen, maar ik weet niet hoe groot die filmpjes zijn. Als je niet thuis bent zullen het er ook niet veel zijn toch ?
gonna
10 jaar geleden
Nee dat denk ik ook niet en hoop het ook niet. Maar ik kan dus met die van kruitvat bewegingen naar mijn mailadres laten sturen.
En die kan ik dan bekijken als ik mijn mail ga kijken als ik thuiskom? Als dit correct is ga ik die van kruitvat bestellen. Gonna
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
• Bewegingsmelding via e-mail of via de gratis MYDLINK app. Staat op site van kruitvat, we hebben type nr anders kon er veder voor je na kijken