Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaan er ook style volle cameratassen die niet laten opvallen dat je een camera erin hebt zitten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Camera's
733

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja, die bestaan zeker. Zoek eens op etsy.com op 'camera bag' of kijk bij onderstaande links.

Toegevoegd na 1 minuut:
Vooral de laatste link geeft goede voorbeelden. Maar ook etsy.com geeft leuk tassen. En omdat etsy een soort van marktplaats is, wisselt het aanbod veel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Cryofiel
10 jaar geleden
Mooie tassen! Ik ga er direct eentje uitzoeken!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, ik ben ook al verleid ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zeker leuk wat op de blogs staat, maar als je iets bij etsy.com wil bestellen dan moet dit met een creditcard en die heb ik niet en ik begin er ook niet aan.
Cryofiel
10 jaar geleden
Je kunt een vriendin die wel een kredietkaart heeft vragen voor jou te bestellen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Etsy is niet per se met creditcard hoor. Ik heb er ook wel eens iets besteld en hoefde er niet voor met creditcard te betalen. Het verschilt een beetje per shop denk ik. Zoals gezegd is het een soort van marktplaats (waar niet alleen particulieren dingen aanbieden) en als die winkels americaans zijn wordt er vaak betaald met creditcard, de Nederlandse winkels of particulieren die aanbieden via Etsy zijn niet altijd met creditcard geloof ik.
Maar ik kan me voorstellen dat je geen creditcard (hiervoor) gaat aanschaffen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding