beeldfragment op micro sd kan niet bekeken worden, hoe los ik dit op?

Hallo, ik heb sinds kort een gopro, het is tot nu toe goed gegaan, ik heb gisteren gefilmd, maar er stond sd kaart error op t schermpje. Nu wil ik kijken of het filmen gelukt is, maar er staat nu bij het nieuwste filmpje: unable to view. ik kan het fragment niet bekijken of verwijderen maar het neemt wel ruimte in beslag. Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Camera's
1.1K

Antwoorden (1)

ik denk het SDkaartje zoveel mogelijk leeg maken, als er nog wat anders op staat
en daarna formateren
Het filmpje is waarschijnlijk te corrupt om nog te redden
misschien is de ruimte melding een foute melding niet juist maar
herformateren is denk ik het beste.