Kun je met een Wifi SD kaart foto's direct in je dropbox zetten?

Onlangs heb ik mijn oog laten vallen op de Sony HX200v compact camera. Deze voldoen aan al mijn wensen behalve één, er zit geen wifi op. Nou heb ik ontdekt dat je wifi ingebouwd kunt krijgen in SD-kaartjes. Kan ik van deze SD kaarten direct mijn bestanden naar mijn dropbox sturen?

Overigens is informatie over gebruiksgemak van betreffende sd-kaarten ook zeer welkom want ik kan weinig reviews vinden...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (1)

Nee, omdat software de bestanden naar je dropbox-account moet sturen en niet de zendtechniek.