Ik heb gewoon een AVI/DVD speler bij de Blokker gekocht, €35,= speelt werkelijk alles af.

Toegevoegd na 1 dag:
Voor een recorder kan ik je deze aanraden is overgens ook uitgerust met harde schijf LG RH-387 H € 167,50
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb zelf slechte ervaringen met de duurzaamheid van LG-producten (dvdspeler, mobieltje) dus zou het zelf niet meer kopen...
Dat sluit elkaar uit. De beste zal nooit de goedkoopste zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vraagt advies dvd recorder en antwoord is dvd player
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat klopt , maar nu weet ik het nog niet!!!!!
Volgens de Chip is het de Panasonic DMR-EH 595 voor € 295,-.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Samsung Blu Ray bij de mediamarkt voor €160 ofzo, je krijgt er 10 blue ray films bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zag er laatst een bij de media markt voor maar 20 euro. en hij doet het goed!!