Waarom werkt mijn Camera niet meer? (zie extra uitleg)

Mijn Canon EOS 350D werkt sinds kort niet meer goed, de camera gaat aan, alleen als je een foto wilt maken stelt hij niet scherp en maakt geen foto

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Camera's
1.7K

Antwoorden (2)

Wellicht is de autofocus van de lens stuk.
Als je de camera op manuele focus zet, kan je dan wel een foto maken?
Probeer ook eens een andere lens.

Ik heb zelf ook zo een kapotte lens. Maar met handmatig scherpstellen kan ik die nog wel gebruiken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zelfs kan het mogelijk zijn dat de AF uit staat.....
Ik zou in eerste instantie ook denken dat er iets mis is met je autofocus. Kan simpel het knopje zijn, kan instelling in het menu zijn wat je hebt omgezet of contactpunten zijn niet goed meer.

Onlangs nog iets gebeurd met de camera/objectief?