Waar vind ik een simpele, handzame en relatief goedkope stabilisator voor een kleine videocamera?

Het gaat hier om een kleine home-video camera van Philips. Ik heb al hard gezocht, maar weet niet goed waar ik moet zoeken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
1.2K

Het beste antwoord

Dit bedrijf verkoopt een aantal stabilizers:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
aha, ik zie nu wat met stabilisator wordt bedoeld. Toch weer wat geleerd vandaag. +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
We zijn nooit te oud om te leren! ;-)

Andere antwoorden (4)

Misschien als je op Google gaat zoeken met het trefwoord camera specialist of op het telefoonnummer van Phillips en dan kunnen zij je misschien helpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij vrijwel iedere fotozaak, maar ook winkels als MediaMarkt zijn de statiefjes te koop zoals op de foto. Voordeel is dat de pootjes buigbaar zijn zodat je de camera bijvoorbeeld ook aan een trapleuning kunt vastmaken.
Plaatje bij antwoord
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een statief die houdt ook alles stabiel maar denk niet dat dat de vraagsteller het zo bedoelde :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, maar ik was idd niet op zoek naar een statief. Ik ben zoals MrTomaat zegt meer op zoek naar iets dat het beeld ook tijdens lopen iets stabieler houdt.
Ikzelf ben een Fan van de " ReadySteady pocket camcorder stabilisator " elke goede speciaalzaak verkoopt ze wel, denk ik, gewoon even Googelen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een klein 3-pootje vind je bij de Wibra of Action, voor respectievelijk € 0,99 en € 1,49
Als je al een bewogen filmpje hebt kun je het verbeteren met virtualdub en de deshaker.
Ik heb zelf een VadoHD en die is ook nogal gevoelig.
een 3-poot is natuurlijk het beste maar alles wordt dan wel statisch, achteraf stabiliseren kost wat tijd van je pc maar de resultaten zijn verbluffend.