Ik zoek een HD Camera voor Muziekvideo's onder de 300 euro en mogelijkheid op een standaard te zetten?

Hallo, ik ben op zoek naar een videocamera. Ik bespeel het instrument de marimba en daar wil ik video's van maken om ze dan weer op YouTube te plaatsen, etc. etc. Maar ik weet niet goed welke camera het beste zou kunnen zijn?

Een paar eisen die ik wel heb:

-Tussen de €0,00 en de €300,00.
-Goede kwaliteitet, beeld én geluid (HD).
-Camera die ik ook op een standaard kan neerzetten/bevestigen.
-En ik moet natuurlijk de video's over kunnen zetten naar mijn PC.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Dit vind ik de allerbeste camera's van nu: HandyCams van Sony.
Ze zijn betaalbaar, goed, full HD, stabiel, goed met statief etc.
je kan er ook goeie foto's mee maken. heel mooie beelden.

http://www.sony.nl/hub/handycam-camcorders

op de meeste sites kosten ze 240 tot 300 euro, maar je kan ze ook makkelijk krijgen van 200 tot 250 euro. Kijk eens rond in de mediamarkt!

Toegevoegd na 1 minuut:
PS. ze liggen lekker in de hand met een goed riempje en er zit zelfs klein usb kabeltje aan dat direct in je PC kan waarbij alles geordent op datum is.

Toegevoegd na 2 minuten:
PPS ;-) ze zijn erg gebruiksvriendelijk, hebben touchscreen, goed schermpje en je kan alles makkelijk organiseren. je kan zelfs zonder pc een DVD ermee branden als je hem op de dvd brander of TV aansluit! supercamera!