Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat ik de videocamera niet zie bij deze computer?

Ik heb net een videocamera geïnstalleerd via de normale wizard. Als ik doe zoeken naar gewijzigde apparaten geeft die niks aan dus hij is dan denk ik geïnstalleerd maar bij deze computer zie ik niks staan. Hoe kan dit en hoe los ik het op?

Toegevoegd na 58 minuten:
Camera staat aan
Via WMM en dan vastleggen vanaf video apparaten ziet die 'm wel.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Camera's
782

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als hij juist is geïnstalleerd, kun je 'm terugvinden bij
Start > Configuratiescherm > Scanners en camera's.
Staat hij daar niet, dan kun je op diezelfde plek kiezen voor 'Appararaat toevoegen' waarna een wizard opstart en je de camera alsnog kan installeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Normaal gesproken komt er een melding in de trant van ´het apparaat is geinstalleerd en kan worden gebruikt`Heb je al wel het benodigde stuurprogramma geinstalleerd? Ik heb dit enige tijd geleden ook gehad en ben op de site van de fabrikant gaan zoeken naar de nodige software en dat gedownload.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zet hem eens aan?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan zijn dat je de camera aan moet zettten. Daarbij bestaat er ook de mogelijkheid dat je op de camera de stand op een externe locatie moet zetten of op "voorbeeldview" moet zetten.

Daarna zal het apparaat wellicht goed herkend worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding