is een vivitar telelens compatible met een sony A100 camera?

ik heb een camera van de sony A versies,
nu heb ik op marktplaats een telelens gevonden
van vivitar. nu is mijn vraag:"is deze compatible met de sony a versies?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vivitar is een fantasie merknaam uit de USA, die hier (voor zover mij bekend) al lang geen vertegenwoordiging meer heeft, Vroeger werd er wel eens iets aardigs door hen gebracht, met wisselvatingen, voor diverse types camera's. Als de door jou genoemde telelens een Sony A vatting heeft zal ie op jouw camera passen. Zou er in de beschrijving bij moeten staan, maar het lijkt mij eerlijk gezegd onwaarschijnlijk.

Antwoorden (1)

Er zijn vivitar lenzen met een a-mount die op een Sony A100 passen maar vivitar maakte ook lenzen met een andere mount (vatting). Dus zonder extra info is het niet met zekerheid te zeggen.
gvrox
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het een oudere lens is die in principe moet passen dan kan het zijn dat toch niet alle functies werken.
Beste oplossing is dan langs gaan, passen en proberen.