Panasonic HDC-SD90 veranderen van 1080/50p naar AVCHD probleem. Hoe verander ik het terug?

Hallo, ik heb zojuist perongeluk het formaat in wat mijn videocamera filmt veranderd van AVCHD naar 1080/50p. Nu kan ik nog maar 40 minuten opnemen met een kaartje van 8gb. Eerst kon ik ruim 1 uur en 30 minuten opnemen. Nu wil ik hem terugveranderen maar weet niet hoe het moet. Graag hulp!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antwoord gevonden

Het beste antwoord

Je filmt altijd in AVCHD. Je wilt terug naar 1080i50. Het zal vast onder resolutie/kwaliteit staan in het menu.

Toegevoegd na 25 minuten:
Voor langere tijd op het onderste knoppie drukken van de 3.

http://tda.panasonic-europe-service.com/docs/2z509eacdez3z302bez6e6cz706466z23zd929313c8f08208d4a0f5026ccba7ef630261abd/tsn2/data/ALL/HDCSD90EG/OI/850061/vqt3j76.pdf

pagina 41
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, had me vergist. Maar er staat nergens een knoppie dat je resolutie en/of kwaliteit kan veranderen in het menu. Bedankt voor de snelle reactie trouwens. Stel ik zeer op prijs.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hartstikke bedankt. Dikke duim.