Kan je met de fujifilm finepix s4200 superzoom met de hand in en uit zoomen? of gewoon net als op andere compact camera's met het knopje bovenop?

Ik zit te twijfelen of deze camera wil kopen maar wil graag weten of je deze kan in en uit zoomen met je hand om de lens

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (1)

Helaas, alleen met het knopje bovenop.
Het geribbelde patroon op de barrel van de lens dient alleen voor een betere grip.

Zie de handleiding (link), bladzijden 16, 47 en 49.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet jij misschien nog een bridge camera die je wel met je hand kan in en uitzoomen voor een redelijke prijs ? Alvast bedankt !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Check deze link (in het Engels) voor een overzicht en reviews. Daar heb je een paar Fuji's die wél een zoomring hebben.