Kan een Canon G9 een 8GB sd kaart aan.?

In het verleden waren er toestellen die konden maar een beperkt geheugen van de SD kaart aan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Ja, tot 32 Gb ondersteuning:

http://www.dpreview.com/news/2007/8/20/canong9

ctrl f: memory card support
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik had ooit zo'n kaart gekocht voor mijn toestel. Ik had er een kaart van 8GB is gedaan dacht ik. Toen die kaart vol was en naar de winkel ging om een anderen te kopen, zijden de medewerkers daar dat ik maximaal 2GB kon gebruiken. Toestel is nu een jaar of 5, dus ik denk dat 't gewoon kan, maar durf het niet 100% zeker te zeggen. Je kunt het altijd navragen bij een mediawinkel.