Past de zuiko digital ed 70-300mm op de Olympus e410?

Ik wil graag een nieuwe lens kopen voor mijn Olympus e410. Ik heb er een gezien de zuiko digital ed 70-300mm
Maar past die op de Olympus e410?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Ja, dat past gewoon, alle 4/3 lenzen werken op je E410. Let er wel op dat de aanduiding m.zuiko erop duidt dat het voor micro-4/3 is, en dan zou het niet werken (maar dit is een gewone 4/3 lens, er staat "zuiko digital").

De E410 heeft geen stabilisatie in de body, dus je zult wel een vaste hand (of snelle sluitertijd) nodig hebben bij 300mm.
gvrox
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt ik heb hem nu en hij past