Waar kan ik de Canon eos 1100D het goedkoopste krijgen? (zie beschrijving)

Weet iemand waar ik hem kan krijgen voor minder dan €350,- ? zoveel kost hij namelijk op www.knalpunt.nl
MAG OVER DE HELE WERELD ZIJN!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap deze vraag niet helemaal.
Stel dat je hem in Thailand bijvoorbeeld voor 340 kunt krijgen, dan zul je met de verzendkosten erbij opgeteld hoog over de 350 heengaan?
daisy89
12 jaar geleden
Canon EOS 1100D Body?

Antwoorden (3)

goedkoper dan 350 ga je hen in nederland niet vinden op dit moment. Mediamarkt had hem laatst voor 349 euro in een aanbieding.

Een van de reacties geeft al een link die goedkoper is, het gaat echter alleen om de body. Ik neem aan dat jij ook de kitlens erbij wilt hebben aangezien je 350 euro noemt? Dit zijn dus dingen om op te letten. Alleen aan een body heb je immers niet veel...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier heb je de body voor 269 euro. Complete vanaf 325 euro:

http://kopen.marktplaats.nl/search.php?from_searchbox_advanced=1&q=Canon+eos+1100D&g=487&qsf=0&postcode=3037VS&distance=&ts=on
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Canon 1100D + 18-55mm DC III

Bij knalpunt.nl
350 + 4,95verz. = tot. 354,95

Bij Bobshop.nl
353,95 incl.verz.

Met 1 euro goedkoper de goedkoopste vandaag in Nederland.

Ik had in Engeland een paar op eBay gezien maar die waren opgeknapt door de fabrikant dus weet niet of die nieuw zijn...

Als het niet uitmaakt of ze nieuw is kun je ook nog op marktplaats.nl ofzo kijken =)

Hou rekening met het feit dat als je iets buiten Europa koopt dat het betalen allemaal kan en het verzenden naar Nederland ook geen probleem is... Maar als het pakje bij je deur aankomt; moet je inneens import- en douane- kosten gaan betalen boven een bepaald bedrag (en 300+ is zowiezo te hoog, ik zit op m'n mob dus kan niet alles letterlijk opzoeken op dit late tijdstip ;) )

Ik hoop dat het helpt ^^
Bronnen: