met welke app of programma maakt men zulke fotos?

het blur effect wat (instagram) hier aan heeft toegevoegd? want zie het namelijk wel wat vaker en het is mooi!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (2)

Dit is gewoon een screenshot waar een filter als Gaussian Blur is toegevoegd. Dit zit o.a. in een programma als Adobe Photoshop.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je maakt een kopie van de huidige laag in het programma.
Op die nieuwe laag doe je Gaussian Blur.
Daarna kun je met behulp van een laagmasker weer het deel scherp maken dat je wilt.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oooh dus gewoon photoshop en dan plaatje blurren en wat je niet wilt weg gummen ?
Kimath
12 jaar geleden
ja, dat is eigenlijk alles :)
Als je een Ipad, Iphone of Ipod heb zijn de apps 'snapseed' en 'istagram' wel handig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leer lezen, istagram en instagram is een duidelijk verschil. Jij kan beter stoppen met achter je scherm zitten en een (betere) bril gaan halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, had het perongeluk verkeerd geschreven :$
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee met instagram kan je alleen filters gebruiken