Heeft er iemand een ION Video2PC driver?

Hallo,

Ik zoek iemand die het cdtje van ION Video2PC heeft, en het driver bestandje via bijvoorbeeld mediafire kan uploaden zodat ik het kan gebruiken ;)
Dus alleen het driver exe bestandje!!!

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
8.3K

Antwoorden (1)

De drivers kun je gewoon hier downloaden:
http://www.ionaudio.com/products/details/video-2-pc

Als je een beetje handig bent, dan start je het installatiepakket niet op, maar pluk je de benodigde exe eruit.

Mocht je het niet kunnen vinden op de site, dan staat hieronder een filmpje hoe je het moet doen.
Succes!