hoeduur is een highspeed camera?

hallo , ik ben opzoek naar een highspeed camera, ik wil er 1 kopen die 1000 fps+ kan schieten ,

Waarom heb ik zo veel frames(fps) nodig? , ik wil Cat1 Vuurwerk in slowmotion gaan filmen en dit gaan delen op social media en youtube, En omdat Cat1 vuurwerk erg snel is moet ik veel frames hebben,

De kwaliteit moet gewoon goed zijn , (goed genoeg voor youtube)

Maar wat kost dit ? ik weer dat phantoms tegen de 35-100k zijn , maar ik zoek iets tussen de 1000-2000 euro.

weet iemand wat ik kan nemen?

alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Camera's
4K

Het beste antwoord

Deze Sony doet het ook voor ~1000 euro

http://petapixel.com/2015/09/21/sony-rx100-iv-slow-motion-test-1000fps-for-1000/
https://www.youtube.com/watch?v=Vhnwt46y2wU
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt , ik denk dat dit het enigste product op de markt is die cheap 1000fps levert , helaas wel in lage resolutie maar denk niet dat er beter te krijgen valt voor rond de 1000-2000 euro
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt , ik denk dat dit het enigste product op de markt is die cheap 1000fps levert , helaas wel in lage resolutie maar denk niet dat er beter te krijgen valt voor rond de 1000-2000 euro

Andere antwoorden (1)

Met hun motto "slow motion for the masses" heeft een kickstarter project een 1000+fps high speed camera op de markt gebracht voor £999 UK Pounds.