Kan ik met de digitale video converter (zie afb) ook rechtstreeks vanaf mijn 8mm camcorder filmpjes overzetten op mijn laptop?

Bron afbeelding:

http://tweakers.net/productreview/44826/ion-video-2-pc.html

Toegevoegd na 1 uur:
Vraagje van mijn man:-):
Wat is beter video 2 GO of video 2 PC ?

Picture for question
12 jaar geleden
in: Camera's
1.5K

Antwoorden (3)

Ja, gewoon aansluiten afspelen en gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misslobe
12 jaar geleden
oke:-)
Lobe, ik heb het recent gedaan .Moeilijk te zeggen wat beter is . Ik vermoed video2PC. Bij het overztten kon ik kiezen uit 3 mogelijkheden. Alles in een keer, per onderwerp apart of gescheiden door mezelf .veel succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misslobe
12 jaar geleden
Dankje, dus het is gelukt? Als ik het goed begrijp heb je vidoe 2 PC?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja , heb 2pc . de 2 staat voor "to"
Ja dat kan. De 8mm camcorder heeft een zelfde uitgang.

Overigens is het wel aan te raden om de s-video ingang te gebruiken die ik op de foto op het kastje zie zitten. Dit geeft minder kwaliteitsverlies.

Uiteraard moet de 8mm camcorder dan ook over zo'n aansluiting beschikken en heb je een s-videokabel nodig die je hierbij in het plaatje ziet.