ik neem aan de EOS 300. Je bedoelt toch de oude analoge camera?
De EOS 300D was één van de eerste betaalbare spiegelreflexcamera's.

Toegevoegd na 58 seconden:
In de laatste zin moest nog het woord digitaal toegevoegd worden !!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Canon EOS 3000V
Film SLR Camera's
Dit product wordt niet meer verkocht

Canon EOS 3000N
Spiegelreflex camera's
Dit product wordt niet meer verkocht

De EOS 300 werd in april 1999 geïntroduceerd en was gericht op de opkomende SLR markt voor de consument.
Dit was de analoge.

De Canon EOS 300D is een 6 megapixel spiegelreflexcamera voor semi-professionele- en amateurfotografen. Het is één van de eerste betaalbare digitale spiegelreflexcamera's. In Noord-Amerika is deze camera onder de naam Canon EOS Digital Rebel en in Japan onder de naam Canon EOS Kiss in het derde kwartaal van 2003 op de markt gebracht.

Dus al met al is het niet zo duidelijk wat je bedoelt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hier heb je nog een tabel tijdlijn Canon Camera's

http://nl.wikipedia.org/wiki/Sjabloon:Tabel_tijdlijn_Canon_Cameras